RoaldJ Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 gleder meg meg til å se carbon delene montert oljelekkasje = god grunn til å bytte til større motor
Mr.X Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 J-A-E: Om jeg får 8x17" tillter det for meg, for har 2mailer med "JA det er 9x17" Ja, kjøp det! utrolig genialt bil, blir mer og mer glad i bilen. Men jeg må ta en seriøs 4-hjulskontroll på den, den trappe sliter dekkene så den har nok litt feil spissing. RoaldJ: Du det gjør jeg også! men sliter litt med carbon panseret fra usa, fikk pengene tilbake pga. lag leverings tid Så må finne meg et annet asap! Regner nesten med at det blir update med CSL look imorgen Idag gikk dagen til en sol full strand, lett kledde damer i biikini`s og bading
Eirsan Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Var du som kjøpte den ja Var denne som lå for 50k og bud ønskes ? Men ikke begynn å rote den ned med alt det carbon møkka. Hvertfall ikke panseret, uff er ikke pent på en tysk bil. Men leppa er fin, har den samme selv Men meget pen bil , fin farge, er den orginal ?
Mr.X Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Eirsan: stemmer det, "50k" og bud røre hode av en gutt, gadd ikke si jeg var mekanikker, så han jugde seg egentlig litt bort. Fargen er orginal ja. MEN! ser ut som bilen er ok nok for meg, blir jo en kombinert bruksbil og drifting/banebil. Blir nok masse jappse style på denne, men tysker stilen er jo ikke så langt ifra med lav bil og dekk strekk Update: 3" syrefast eksos med 3,5" stuss Det som sto på: Sveiset ferdig til katten: Ferdig på bakken, synes det ble rå look! Og en liten teazer:
Mr.X Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Har litt nytt å updatere med, desverre ikke bilder da jeg har HTC`n på service. Har vært i Mandal og hentet 3.2L M3 bakstilling hos DirtyDicky og en M50B25 hos Tor Arvid. Demonterte M50`n idag og da var jo såååklart sprekker i toppen på syl 3 og 4 Noen som har en ny topp til salgs så rop ut! Ellers venter jeg på intercooler, toppakning og arp fra PPF
bmwkizn Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Dette blir rått. Blir spennende å følge med denne tråden
Mr.X Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 bmwkizn: Håper det, blir bedre bilder når motor er sammen å på vei inn i bilen. Ikke minst film, er ikke kjent for og spare på å legge ut filmer av litt kjøring aplet86: Dem er tilsalgs, kan hentes fra imorgen av Pm om du vil ha dem, er 2 andre som har spurt også.
Mr.X Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Doh!!! felgene jeg dyrt ventet på kommer ikke grunnen er at 9x17" IKKE finnes!! Gundersen Motorsport beklaget seg sterkt og prøver å hjelpe meg med noen andre som faktisk finnes.. Vil vell egentlig ha 9x18" Compomotive Mo6 isteden da, håper dem kommer/jeg får noe felger før Gatebil.. Ellers så manglet dem siste motor tingene jeg bestilte i pakken fra PPF, flott og bygge bil i motbakke?
babjorn Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Kjipe greier :/ noen bilder av hele bilen med carbon bag-luka?
J-A-E Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Doh!!! felgene jeg dyrt ventet på kommer ikke grunnen er at 9x17" IKKE finnes!!Gundersen Motorsport beklaget seg sterkt og prøver å hjelpe meg med noen andre som faktisk finnes.. Vil vell egentlig ha 9x18" Compomotive Mo6 isteden da, håper dem kommer/jeg får noe felger før Gatebil.. Ellers så manglet dem siste motor tingene jeg bestilte i pakken fra PPF, flott og bygge bil i motbakke? Ja, hva sa jeg om 9x17 Comp
Mr.X Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 babjorn: Ja, skal få lagt inne noen til helgen bimmer-fan: Takk J-A-E: For å si det sånn, det sa jeg også har mange mailer da jeg gjentatte ganger spørr om det er riktig med 9x17" Men 9x18" kan bli hårete det også, men virker som det kan ta litt tid + det blir jo noe dyrere og drifte med Får mulig kjøpe noen andre i 9x17" til å ha bak neste år Blir nok 330mm bremse kit fra GS Bildeler også + litt snacks. Får se hva jeg har å rutte med etter jeg har fått taki ny topp/motor
E30_Dale Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Meget pen E36 coupe du har skaffet deg, godt du sklir skikkelig maskin under panseret. Synes den fortjener det
Mr.X Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 E30_Dale: Takk! den får en verdig motor og spec. liste! Da har jeg litt mere å updatere med! Deler har kommet! - 3,5mm MLS topp pakkning - ARP studs til toppen - TiAl 44mm MVR (med vannavkjøling) Waste Gate - 600x300x76mm Intercooler fra autobahn88 - 618 Sachs performance trykkplate - 228mm 4puck sinterlamell - M20 svinghjul - -10AN sveise plugg til bunnpanna - 25raders Oljekjøler fra Earl`s - div. andre fittings - "ny" sprekkfri og planet topp - ZF M3 Girkasse - 3l M3 mellomaksling - Forsterknings plater til innfestninga av bakstilling (fra 3.2l M3) Også kommer det en STOR pakke fra do88.se med silicon slanger i alle former og størelser med syrefaste slangeklemmmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå