kevine30 Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 dette ser bra ut, skal følge med her ja
Ollie78 Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Blir rått dette, og fine felger Rekner med at du har funnet ut at den gummi greia som motorfeste sitter fast i understellet kommer til å komme iveien? Jeg fikk ikke plass k&n filteret til turboen, så det vart laga en sånn pvc stubbe som motorfeste sitter fast i, har ennda ikke funnet noen plass der de har andra motorfester en de orginale, vet vel ikke av noen du? jeg har bestilt ett herifra : http://www.designengineering.com/catego ... gine-mount
Martinsen Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Blir rått dette, og fine felger Rekner med at du har funnet ut at den gummi greia som motorfeste sitter fast i understellet kommer til å komme iveien? Jeg fikk ikke plass k&n filteret til turboen, så det vart laga en sånn pvc stubbe som motorfeste sitter fast i, har ennda ikke funnet noen plass der de har andra motorfester en de orginale, vet vel ikke av noen du? jeg har bestilt ett herifra : http://www.designengineering.com/catego ... gine-mount Det er ikke selve motorfeste jeg tenker på, men det gummifeste som du fester motorfeste i, om du skjønner? Ser det såvidt på dette bilde, den er rett framom turboen
Mr.X Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 sladjan: Takk, føles som det blir gøy også! Martinsen: Tenkte og kjøpe noen røde motor fester fra GS Performance, så slipe ned litt på det til at røret inn til turboen får passering, jeg vil ha filteret framme ved intercooleren for lavere luft temp. Ellers så bruker jeg samme type feste som "Ollie78" linker til her for å få 4" rør fremover. kevine30: Thanks dude! - Update kommer en av dagene, men jeg har ikke fått dratt med meg kamera og stuff opp i verkstedet. Har f.eks tigget retur i bunnpanna med AN kobling og slipet ned sveisene på vangen.
HMW Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Ser veldig bra ut! Fint du tar deg tid til bilder og god beskrivelse, lettere å se det for seg da.
thorbis Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 einar har blitt tøffeltøs og satt bort bilen igjen hehe.
Mr.X Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Ikke jobbet så mye på den pga. hatt 200kvm med tak som skulle boles, pappes, slisses, plates osv. + jeg har fått meg ei fin litta fast bærte som må pleies Fikk felgene idag da:
VegarVS Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 hehe, sånn å forstå ja, men grattis med bærte bare å få slengt på de rosa tøfflene med en gang da
Mr.X Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Takk tøfflene er på! men må få bilen ferdig også, for jenta liker å kjøre - 2stk ufattelig dårlig mobil bilder, bestilte vinterdekk til dem idag også
sladjan Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Ser tøft ut! Må få ut litt bedre bilde av de felgene. ser veldig gromt ut på e36
Mr.X Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Blir masse bilder med speilrefleksen når dekkene er kommet, så blir det prøve tur med M3 driv og hyd. handbrekk til Bergen Kan si at felgene fyller meget perfekt ut på bilen! fra fjerbein til skjermkant
///Mr.X Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Skal prøve og få oppdatert litt her snart! innlogginga funket pluttselig ikke på passord eller mail adresse, så måtte lage meg en ny Bruker. Kommer ny turbo med intern wastegate da det ble så trangt med ekstern, har også fått lettet M20 svinghjulet til 7kg. Så venter jeg på deler fra Koed og Bilia, pakkninger, tettninger og lager osv. til M50B25`n++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå