Gå til innhold

Mr.X E36 Coupe 2,5l turbo "drift spec" (Sponsor int.?)

Anbefalte innlegg

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blir rått dette, og fine felger ;)

Rekner med at du har funnet ut at den gummi greia som motorfeste sitter fast i understellet kommer til å komme iveien?:P

Jeg fikk ikke plass k&n filteret til turboen, så det vart laga en sånn pvc stubbe som motorfeste sitter fast i, har ennda ikke funnet noen plass der de har andra motorfester en de orginale, vet vel ikke av noen du?:)

jeg har bestilt ett herifra :

http://www.designengineering.com/catego ... gine-mount

Skrevet
Blir rått dette, og fine felger ;)

Rekner med at du har funnet ut at den gummi greia som motorfeste sitter fast i understellet kommer til å komme iveien?:P

Jeg fikk ikke plass k&n filteret til turboen, så det vart laga en sånn pvc stubbe som motorfeste sitter fast i, har ennda ikke funnet noen plass der de har andra motorfester en de orginale, vet vel ikke av noen du?:)

jeg har bestilt ett herifra :

http://www.designengineering.com/catego ... gine-mount

Det er ikke selve motorfeste jeg tenker på, men det gummifeste som du fester motorfeste i, om du skjønner?:P

Ser det såvidt på dette bilde, den er rett framom turboen

img8775x.jpg

Skrevet

sladjan:

Takk, føles som det blir gøy også! :)

Martinsen:

Tenkte og kjøpe noen røde motor fester fra GS Performance, så slipe ned litt på det til at røret inn til turboen får passering, jeg vil ha filteret framme ved intercooleren for lavere luft temp.

Ellers så bruker jeg samme type feste som "Ollie78" linker til her for å få 4" rør fremover.

kevine30:

Thanks dude! :mrgreen:

-

Update kommer en av dagene, men jeg har ikke fått dratt med meg kamera og stuff opp i verkstedet.

Har f.eks tigget retur i bunnpanna med AN kobling og slipet ned sveisene på vangen.

Skrevet

Ser veldig bra ut! Fint du tar deg tid til bilder og god beskrivelse, lettere å se det for seg da. :)

• 1 month later...
Skrevet

Ikke jobbet så mye på den pga. hatt 200kvm med tak som skulle boles, pappes, slisses, plates osv.

+ jeg har fått meg ei fin litta fast bærte som må pleies :mrgreen:

Fikk felgene idag da:

flhjrovuqsndqjvqpbqu.jpg

Skrevet

Takk :D tøfflene er på! men må få bilen ferdig også, for jenta liker å kjøre 8)

-

2stk ufattelig dårlig mobil bilder, bestilte vinterdekk til dem idag også :P

r8ed9jm5copfybxr1cv2.jpg

f9mxtyjlyp9f1sigejqs.jpg

Skrevet

Blir masse bilder med speilrefleksen når dekkene er kommet, så blir det prøve tur med M3 driv og hyd. handbrekk til Bergen :mrgreen:

Kan si at felgene fyller meget perfekt ut på bilen! fra fjerbein til skjermkant 8)

• 1 month later...
Skrevet

Skal prøve og få oppdatert litt her snart! innlogginga funket pluttselig ikke på passord eller mail adresse, så måtte lage meg en ny Bruker.

Kommer ny turbo med intern wastegate da det ble så trangt med ekstern, har også fått lettet M20 svinghjulet til 7kg.

Så venter jeg på deler fra Koed og Bilia, pakkninger, tettninger og lager osv. til M50B25`n++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...