Harald e30R Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 OK..brukte noen av dere varme da dere løsnet bolten? og har forhørt meg med noen andre også, de mente at starteren kunne gå føyken da man brukte den til og dra med? hmmm veldig usikker her.. og må bli ferdig til ruudskogen! doh! stor muttertrekker sier jeg! må ta en kikk på denne på rudskogen OK! okI!! da må det bli det. Jeg får ringe gutta på verkstedet i nerheten i morra og høre om og låne stort verktøy...
Morty999 Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 ødlegge startrn?? skal jo ikke holde den på startern i 5 min.. er snakk om 1 sek.. tar ikke noe skade om du gjør det riktig
Harald e30R Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 ødlegge startrn?? skal jo ikke holde den på startern i 5 min.. er snakk om 1 sek.. tar ikke noe skade om du gjør det riktig hmmm.. tja. høres jo logisk ut da.. men er bare veldig skeptisk på om den kan ta skade av det....
Kristov Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 ødlegge startrn?? skal jo ikke holde den på startern i 5 min.. er snakk om 1 sek.. tar ikke noe skade om du gjør det riktig hmmm.. tja. høres jo logisk ut da.. men er bare veldig skeptisk på om den kan ta skade av det.... Du skal bare vri om nøkkelen raskt så du hører den drar rundt. Om den ikke løsner da skal du selvfølgelig ikke prøve å fortsette å kinne. Dette er helt safe. Skal du få løs den der med muttertrekker må du opp i lastebilklassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå