Bmwpou Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Hei Lurer på hvilken rettigheter en "kjøper" har når man kjøper bilen privat? Kan man klage ? Kreve tilbake ? Og lurer på vis et verkstedet det går an å kjøre bilen uten det skal skje ne, men så skjer det noe allikevel, kan man klage lr få feilen fikset uten noen kostnader ?
justemann Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Det er kjøpslova som gjeld når du handlar bil hjå ein privatperson. http://lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?do ... ml&emne=kjøpslov*& Dette er nyttig lesestoff. Og til ditt andre spørsmål så vil eg tru det er fleire faktorar som spelar inn, mellom anna om verkstaden har teke bilen/feilen nærare i augesyn og konstatert kva som er gale, og såleis vera i stand til å meina noko om bilen kan brukast eller ei. Derimot er eg litt usikker på kva for ei lov som trer i kraft i slike tilfelle (Lov om håndverkartenester?), men i alle høve trur eg det vert svært vanskeleg å få ein verkstad til å utbetra ein feil utan vederlag sjølv om dei har uttala "at dette går sikkert bra". Dersom du hadde ein skriftleg garanti derimot stiller saka seg annleis... Men det er vel stort sett berre julenissen og hans hjelparar som vil stille med slike garantiar... Eg ville altså ikkje ha brukt for mykje energi på dette. Men nemt det for verkstaden, det ville eg ha gjort... Kven veit, kanskje du treff på ein sympatisk verksmeister som gjer deg ein god deal? "Synsing" og meiningsutveksling per telefon i forkant av utbetring vert som "mambo jambo" å rekna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå