SiohZ Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 hei! Må desverre selge bmwen pga skolegang. bilen er opprinnelig en e36 320i som er ombygget til en m3 3.0(dette er ikke godkjent i vognkort) men kan godkjennes gratis i oktober i år når bilen fyller 10 år i norge. Bilen er komplett ombygget karoseri er gått 187000 km mens motor\gir er gått 145000 km. Liste på ting som er gjort: -k-sport tårnlager -k-sport camber justeringsstag bak -powerflex i: travers,bærearmer foran og bak, stabstag bak og foran. -nye forsterket foringer i resten av bakstilling alle er nylig byttet. -sandblåst understell, syregrunnet og lakket(bakstilling) nye hjullager bak og foran. -nye bærearmer foran (begge) pluss storforinger byttet. -nye plugger, borch -ny olje (TSW 10w60) + oljefilter -ny felgpakke(bilde) (følger med 1 sett vinterfelger med piggdekk også) 235\35r19, 255\30r19 -nylakket 1 uka i juni (alpinewhite 3\safirablack) -komplett vader interiør (elektriske stoler foran) -scorpion eksos -k&n filter -sveiset forsterkninger i bakstilling (gjort på verksted) -nye bremseklosser + følere -nye abs sensorer -nytt batteri -nye hjullager bak og foran -m-tech = girkule, dørmatte, m-tech 2 ratt, pedalsett -riger infinity 1 styling kit -m3 gt vinge -nye eksosfester -FK coilovers (justerbart) -sinter clutch -overhalt vanos vell lista er så lang er d jeg kommet på i farten, har i værtfall kvitteringer absolutt alt. ring om det er noe du lurer på! kan nevne at denne bilen selges med veldig tungt hjerte... pris antydning er 150000,-\bud ingen testpiloter seriøse hendvendelser ring meg på 95829784 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 bilen selges EU godkjent i juli og med skilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 her er foresten linken til tråden min. viewtopic.php?f=11&t=111490 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 solgt? pris ant.!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 nei ikke solgt. 175000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 låvelig og komme med bud og evt spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 ingen som er sugen på en grom beemer i sommer da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 har fått et par bud på bilen, men ikke solgt den enda..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Er vel litt drøy pris med tanke på at den ikke er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 ja meget drøy ^^ spess når man leser tråden min og ser hvor mye penger som er brukt på den kan som sakt godkjennes i oktober gratis mulig jeg venter ... om jeg ikke får solgt den nå og for den prisen beholder jeg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 er så mye nytt på bilen at jeg synes den er verdt d:) kan jo kjøpe en m3 som er i dårlig stand og starte og reparere:) skal du se hvor mye ting koster:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 men låvelig og komme med bud, er intresert i og bytte inn i billigere bmw, eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 bilen er fortsatt ikke solgt. skal se om jeg klarer og ta noen ordentlige bilder i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå