Gå til innhold

kan slettes


SiohZ
 Share

Anbefalte innlegg

Du sier det er så lett å godkjenne den, har du alle papirene som BT trenger ? har du søkt om å bygge om ? ( blombert delene ?)

Jeg bare spørr for alle som skal selge en ikke godkjent m3 skriver" det er bare å godkjenne den"

pen bil til riktig pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja d er lett og godkjenne bilen. man trenger ikke blombere delene. ettersom jeg har undersøkt hadde jeg planer om og gjørde følgende:

-levere bilen inn til BMW i tromsø, få di til og gjennomgå hele bilen og skrive at bilen er ombygget og at alle delene stemmer med dele nr.

-Dra til biltilsynet med bilen og papirene fra bmw tromsø, samt avgasspapirer fra Bmw norge på motoren.

-Gå igjennom bilen sammens med biltilsynet for så få nytt vognkort.

dette vet jeg da en kompiss har gjort akkurat følglende når han bygget om sin bmw 316 til 325 uten noen som helst form for "blombering" jeg har snakket med både biltilsyn og bmw tromsø om akkurat hvordan måte jeg hadde tenkt og gå fram med. og d viste seg og gå helt smertefritt. bilen fyller 10 år nå i oktober (i norge) da går den som evt kjøper denne med et stort pluss om di godkjenner den. bilen er i meget bra stand og 150000,- er ikke mye og forlange for denne. jeg vil ha unna bilen nå pga dårlig økonomi når jeg skal starte på skole denne uken!

håper dere her inne på bimmers klarer og se at jeg faktisk selger noe i god stand og til en rett pris. godkjenningen skal hvem som helst få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d er lett og godkjenne bilen. man trenger ikke blombere delene. ettersom jeg har undersøkt hadde jeg planer om og gjørde følgende:

-levere bilen inn til BMW i tromsø, få di til og gjennomgå hele bilen og skrive at bilen er ombygget og at alle delene stemmer med dele nr.

-Dra til biltilsynet med bilen og papirene fra bmw tromsø, samt avgasspapirer fra Bmw norge på motoren.

-Gå igjennom bilen sammens med biltilsynet for så få nytt vognkort.

dette vet jeg da en kompiss har gjort akkurat følglende når han bygget om sin bmw 316 til 325 uten noen som helst form for "blombering" jeg har snakket med både biltilsyn og bmw tromsø om akkurat hvordan måte jeg hadde tenkt og gå fram med. og d viste seg og gå helt smertefritt. bilen fyller 10 år nå i oktober (i norge) da går den som evt kjøper denne med et stort pluss om di godkjenner den. bilen er i meget bra stand og 150000,- er ikke mye og forlange for denne. jeg vil ha unna bilen nå pga dårlig økonomi når jeg skal starte på skole denne uken!

håper dere her inne på bimmers klarer og se at jeg faktisk selger noe i god stand og til en rett pris. godkjenningen skal hvem som helst få til.

Da skal jeg ja bilen min til tromsø, vis det er så enkelte som du snakker om hadde jo ALLE vært i tromsø å godkjent bilene sine :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...