alexander1985 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 bmw 316i selges, bilen er god teknisk stand, eneste galt jeg veit om er en liten eksos lekkasje i fremkant og glassene på front lyktene må byttes, utrolig ripete og tåkete, ståt på angel eyes forran men xenon kjørelys, bilen blei lakkert matt svart av forrige eier:S så ikke noe supert utseende utvendig, inne er den strøken bortsett fra dekslene rundt dør håndtak inni mangler. årsavgift er ikke inkludert da den forige eieren skulle fikse dette men nytter ikke og få tak i han lenger. har ingen pris antydning nå så gi bud! eu ok frem til november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTouring Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexander1985 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Bud mottat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 hvor befinner den seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomzerk Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 årsmodell km avstand og prisantydning? : ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexander1985 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 bilen står i fredrikstad, den har gått 253k tror jeg, skal få sjekka det helt i morgen men mener det er sånn ca riktig hehe, bilen er en 1993 mod, har egentlig ikke funnet ut hva jeg skal ha for den enda så bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 5000,- kan hente raskt om alt som er galt med den er stygge lykter og stygg lakk samt eksoslekasjen, kan du sjekke om teppet er fuktig? og om det er rust under den? og hvordan det er med rust i kanaler og hjulbuer? trenger en bil raskt, så denne er ypperlig om det bare er årsavgift for i år som mangler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 om du får gjort det så ta gjerne kontakt på 93633540 eller mail : znippo@hotmail.com da jeg sjeldent er inne på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuxxix Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 kan bytte i ww golf 93 mod Eller 6000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexander1985 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 bilen er til lakkering nå så blir nok litt tid før den blir solgt:P fikk brått kjempe tilbud på lakk jobb hehe, nei desverre golf er nok ikke noe jeg noen gang kommer til og sette min fot i:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå