akrovik Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Jeg har en E61 uten originale koppholdere. Savner dette, spesielt på lengre bilturer. Hvis jeg skulle få tak i en delebil som har originale kopholdere, vil det da være mulig å demontere denne og montere i min bil ? Det må vel gå an å fjerne den "lista" som er over hanskerommet, og erstatte denne med en "koppholderlist" ? Noen som har prøvd dette ? Dersom dette viser seg vanskelig, er det noen som har andre gode løsninger for å holde koppen/halvliterflaska i bilen ? Tenker da ikke på sånne jalla holdere som biltema/bilxtra selger. Mener å ha sett noen som kan festes litt diskre under midtkonsollen Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 litt feil forum eller Anders? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akrovik Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 sorry.. Har nå postet samme i teknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå