J-A-E Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Noen som har erfaring med å kjøpe bil i England? Når jeg finner den jeg vil ha, tenkte jeg å fly over å kjøre tilbake. Men jeg kan vel ikke kjøre med norske prøveskilt før jeg kommer til Danmark? Å Engelsk mann nå vell levere inn skiltene sine? hvordan gjorde dere dette?
Stephan.s Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Hvorfor ikke ta ferga fra Newcastle til Bergen? Usikker på regler om skilt, men sist fatter'n tok inn biler fra England, ble ikke skiltene levert.
J-A-E Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 Skiltene i England leveres ikke inn... Ok, da er det jo bare å kjøre med de i england da og bytte til prøveskilt på båten
steinar84 Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 du får tollskilt. som du må levere inn i norge. newcastle-bergen med colorline er nedlagt.
J-A-E Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Ja da er nok båten mellom england og danmark den greieste. Tar man med de tollskiltene fra norge eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå