Rainbow6 Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Vurderer å selge min 525I E34 Sedan 91 mod. Bilen har gått 290 000. Det sitter M50 motor i den som ikke har noen ulyder. Det sitter M5 skinn interiør i den. Den er tatt mye rust men det er litt overflate rust som jeg vet om + et lite rust hull under baksete. Laken er ikke noe fin så den bør nok polleres opp eller lakeres på nytt. Felgene som står på følger ikke med men kan selges mot tillegg i pris. Ting som vil bli byttet: * Stabstag begge sider foran, byttet 05.07.10 * Bakre bærearmer begge sider foran, * Traversforinger begge sider bak idag, Elers ting som jeg vet om som må gjøres: * Dempere foran og bak * Toppdeksels pakning * Bremserør (bak over) * Bremseklosser foran og bak * Front ruten er det en sprek i Bud ønskes. Ellers har jeg felger som skal selges, de som står på bilen (følger ikke med bilen) og disse krom felgene ligger for salg. Bud ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KasperR Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 -Årsmod? -Bilder? -Ekstrautstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Det står pris 25.000kr på finn og her ønsker du bud. Lar du bilen gå for 15? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå