Bmw 523iat Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Hei, lurer på om noen tar seg tid til å modde fargen på den blå stv på bildet om til oxford green?? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om det vil passe å ha gull senter isteden for vanlig BBS LM Kan godt modde med sølv felger også? Evt kanskje bruke bildet jeg la med av min bil uten montert m5 fanger. Venter i spenning-! På forhånd takk til alle som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Spørr heller i photoshop tråden jeg kunne hjulpet deg, men jeg måtte formatere pc'n -___-'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 gjorde et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Tror nok jeg dropper gull felger, tusen takk for hjelpa, ser mye bedre ut med sølv på den fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå