Flipmo Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en E34 for en billig penge. Men det er noe små ting som er gale med, det eletriske. Vindusviskerene fungerer ikke som de skal, De forskjellige intervalene fungerer ikke. Den virker bare på maks. Er det noe relè som kan være gåent? Jeg har ikke så veldig mye peiling, så kanskje dette var et dumt spørsmål ikke vet jeg Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flipmo Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Er det ingen som har lyst til å svare eller tipse meg om noe? Nekter å tro at det ikke er noen som vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flipmo Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Lurer også på en ting til Turtelleren min virker ikke, men når jeg skrur av motoren er som om den får et lite "shock" og hopper rett opp under 500 omdr så gå den kjapt ned igjen. det betyr vell at den har strøm. men hva kan der være siden den ikke fungerer når jeg kjører? den Eco måleren virker heller ikke. Det er heller i strøm i service feltet. Dere vet den grønne linjen. Er alt det i samme forbindelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå