kaptein wom Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Der er en helt orginal 86mod 325 ix. noe rust her og dær men ikke mye!! Alt av intriør er meget bra. Orginale sota hella lykter bak(skjeldne) toppakning bør byttes! Rådelager ble byttet i 2009 av 525i1991 her inne på forumet. Var han jeg kjøpte bilen av også. Ny drivaksling høyre fram samt begge mansjetter. Ny orginal bakpotte. Sitripene dere ser på høyre side er ikke mye, lint bulk i framskjerm der, men døren er bra(polerers bort det verste) Skiltene ble levert på biltilsynet desember 2009 så er bare å hente ut igjen. koster ca 1500 i årsav 400 for skilt og forsikkring. skal på eu i okt 27000,- AutoDB-kode: 1180047 Høyre hjulbue bak jekkeste fram er bra på begge sider Motorrum er meget bra. Null rust der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Hvor i Norge står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Hvor i Norge står bilen? Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Litt langt unna dessverre.. Bor like ved Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Ny pris og flere bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 lå ikke denne til 20 for noen dager siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 byr 15 for bilen uten skilt å eu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 byr 15 for bilen uten skilt å eu! Må nokk ut med noen laks til ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Kunne gjærne tenkt meg noen flere bilder av denne, rust osv...nystad@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Skal prøve i fikse det i helgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Nye bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Alle gnåler og maser om en 235 2dørs. de fleste betaler lett mellom 50 - 80 lapper for en strøken en!! MEn viker ikke som om det er så forbanna ettertakta alikvell!!! Burde jeg satt opp prisen kanshe? 50 -60? hadde den godt på dagen sikkert.. Snodig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 kan jo ha litt med km stand å gjøre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 kan jo ha litt med km stand å gjøre :/ Sysn egentlig det går greit jeg når det følger med massekvitteringer og bra service hefte. Er jo berdre at km stemmer. en at speedometret er byttet ut x antall ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå