Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Den kjære rekkesekseren min trenger litt vedlikehold. Har en stygg mistanke til VANOS enheten, den viser tegn på utette o-ringer ifølge en annen tråd om dette.

Så disse må byttes, og for å komme til de må jeg av med toppen og låse kammene har jeg skjønt. Er det like greit å bytte topp-pakning når en har skrudd så langt? Bilen bruker bittelitt kjølevæske, men viser igrunn ingen tegn på gåen topp-pakning. Men den rundet akkurat 200.000 km og har blitt nokså varmkjørt et par ganger. (Koking).

Ser de har "slipesett" på koed, inkluderer dette alt en trenger for å bytte topp-pakning? Dvs alle pakninger og strekkbolter?

Noen som vet hvor en får tak i spesialverktøy for å låse av kammer?

På forhånd takk for innspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...