Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier så ønsker jeg å kjøpe senkefjærer til min E39 520i sedan. Max 40mm. Gi besked om du har noe liggende. Helst godkjent. Ikke noe fantasipriser. :)

Skrevet

Tror det blir litt for mye senk. Er tross alt en bruksbil. Lei av å ploge om vintern med de BMW,ene jeg har hatt før :) Men takker for tilbudet :)

Skrevet
Har ett sett med low tech sine fjærer, kun framme, og desverre 50mm.

Men om det skulle være av interesse er det bare og gi beskjed.

Hva vil du ha for disse dersom du skulle passere Vestfold en gang i tiden?

Eller.. Disse passer kanskje ikke på touring eller?

Skrevet

Sendte han en PM om at jeg ville ha dem, men ikke hørt noe, dessuten er dette din tråd, så jeg vil nå påstå at det er du som har førsteretten på disse.

Men.. Jeg kjøper dem jeg, dersom det er greit for deg.

Lei av 4 wheeldrive looken bilen har i trynet nå, og den signe ræva gjør det ikke akkurat bedre.

Skrevet

Ok. Det går greit. Vil helst ikke ha mere enn 40 uansett. Så bare kjøp dem du. Jeg tenkte bare å kjøpe dem å ha dem liggende i tilfelle jeg ville ha lavere senk etterhvert pga jeg syns 300.- var billig :)

Skrevet

Kjekt og ha ja.

Min er såpass sigen i ræva, så tipper 50 fremme blir akkurat passe, så da tar jeg dem dersom jeg får noe svar tilbake jeg.

PM'n min er lest, men ikke no svar, så vetta faen jeg. :|

• 2 weeks later...
Skrevet

jeg har mulig noen jeg skal selge når jeg monterer coilovers på min :) det er H&R fjærer foran og bak.. blir litt lavere enn en bil som har m senk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...