tonyku Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Hvilken vifte og lager? Den vifta mellom motor og radiator, vifta går rundt og sånt men det er litt slakk i den.
No SwEaR Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Lageret i vannpumpa som er gåen da Da ryker den snart .. Men hvor mye skal du ha for hele bilen? (:
tonyku Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Lageret i vannpumpa som er gåen da Da ryker den snart ..Men hvor mye skal du ha for hele bilen? (: Tosk. Lageret som er på selve vifta er gåent! Vannpumpa er vell bare rullet 20 000 km.
tonyku Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 hvor mye for girkassa? Selger bare hele bilen....
tonyku Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Hvor mye for hele herligheten da=) Tja. Bilen skal jo bort. Flytter snart nordover. Den er vell ikke vært så mye siden det finnes mere rust enn det det er stålplater Men resten er bra med tanke på motor/gir og det elektriske. Bilen funker jo til daglig, bortsett fra at det lageret som er i vifta til radiatoren begynner å bli litt slitent. Er litt slakk der. Men vifta funker for det. Men er litt redd det blir å "fly" av helt pluselig så bruker bilen minimalt nå.
No SwEaR Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Lageret i vannpumpa som er gåen da Da ryker den snart ..Men hvor mye skal du ha for hele bilen? (: Tosk. Lageret som er på selve vifta er gåent! Vannpumpa er vell bare rullet 20 000 km. jaha? Tosk faktisk.. Sliter du veldig med temperamentet ditt? kanskje du skal oppsøke en psykolog istede for å leke proff innpå bimmers å blir sur når noen kanskje prøver å hjelpe til med en veldig liten sak... Men jeg spør denne veldig useriøse og frekke mannen igjen jeg, HVOR MYE for bilen?
Sheamus Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Lageret i vannpumpa som er gåen da Da ryker den snart ..Men hvor mye skal du ha for hele bilen? (: Tosk. Lageret som er på selve vifta er gåent! Vannpumpa er vell bare rullet 20 000 km. jaha? Tosk faktisk.. Sliter du veldig med temperamentet ditt? kanskje du skal oppsøke en psykolog istede for å leke proff innpå bimmers å blir sur når noen kanskje prøver å hjelpe til med en veldig liten sak... Men jeg spør denne veldig useriøse og SEXY mannen igjen jeg, HVOR MYE for bilen? Ser på denne du -> viewtopic.php?f=44&t=155821
bmw520 Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 bensinpumpe, har du d? event pris? Ja det har jeg. Men er på ferie nå å blir borte i ca 7 dager til. synd d da. bensinpumpe er skaffet nå.
tonyku Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Lageret i vannpumpa som er gåen da Da ryker den snart ..Men hvor mye skal du ha for hele bilen? (: Tosk. Lageret som er på selve vifta er gåent! Vannpumpa er vell bare rullet 20 000 km. jaha? Tosk faktisk.. Sliter du veldig med temperamentet ditt? kanskje du skal oppsøke en psykolog istede for å leke proff innpå bimmers å blir sur når noen kanskje prøver å hjelpe til med en veldig liten sak... Men jeg spør denne veldig useriøse og frekke mannen igjen jeg, HVOR MYE for bilen? Håper du ikke tok deg nær av at jeg kalte deg "tosk". Det var bare ett ord jeg valgte å bruke der å da. Ihvertfall. Rustbrakka har fått ett bud på 8000 fra dokka, den skal jeg kjøre dit på onsdag viss ingen byr over.
tonyku Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Er det elektriske speil på bilen? diffbrems? Ja det er EL speil. Diffbrems veit jeg ikke da jeg ikke har testen men tviler for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå