nOcK Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Hei har en 520 e34 har nå rundet 300 000 Jeg lurer på om det er driverk fusk på den eller tennings feil? Har hatt en lang kjøre tur på 6 timer, etter ca 2 timer starter en merkling fusk, akkuratt som at du tråkker litt hardt på en sykkel med dålig tannhjul, hopper lissom over et "tannhjul" Bilen små fusket litt i ca 20 min. resten av turen gikk feil fritt. Har ikke merket noe til det etter på. Nå litt over en uke siden første fusk merket jeg det igjen på vei hjem fra stranda. har kjørt bilen jevnt. Har kjørt bilen som vanlig etter første fusk. Noen som har peiling på hva dette kan være`? takk på forhond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nOcK Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 ingen som har vært bortig dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Veivsensor muligens.?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 det kan også være oveslag i tennhettene til coilene eller olje nede i toppdekselet ved pluggene, det var det som var galt med min når den oppførte seg helt likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå