Rodeglæppen Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 hei.. kan noen hjelpe meg med et spm? dette er en fransk bil som heldigvis ikke er min:P er det noen finulig måte og fikse ventiltetninger på? de lekker olje og da bruker den litt:P men er det noen måte å få fikset disse midlertdig? så de ikke lekker så mye:D mvh rodeglæppen
Simpel Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Problemet er at det ikke er en BMW. Bytt den ut med en BMW så ordner det seg nok
powerfulglenn Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Sorry men jeg tror ikke du kommer til og få svar her pga dette her er et BMW forum Ta og google litt eller finn et citroen forum så får du nok svaret der og ikke her
Ballder Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 BMW eller ei. Tett oljekanalene opp til toppen, så forsvinner det oljeforbruket. Eneste sikre måten jeg vet om. Men prøv en tur innom mekonomen på øya f.eks. Tror dem har oljetilsettning som skal mykjøre gummi osv.
Rodeglæppen Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 ey larviks folk;) takk for godt tips;) og ja simpel bmw er tingen. men det er godt det ikke er min bil;)
powerfulglenn Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 ey larviks folk;) takk for godt tips;)og ja simpel bmw er tingen. men det er godt det ikke er min bil;) hvor i larvik bor du a?
Anbefalte innlegg