J-A-E Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Hvilken coilovers ville dere gått for til bane bruk, på en M3 E36??
Endre Hånde Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Jeg gikk for KW V3 sammen med vorshlag camberplater på min. Kan absolutt anbefales!
J-A-E Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Ok, KW V3 ser jeg er "street" kit? Noen som har erfaring med K-sport eller GS-performance kitene??
Endre Hånde Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 ja, det er vel det "heftigste" som har TUV. = du kan få det godkjent i vognkort. (noe jeg fikk uten problem) Har hørt positive omtaler om K-sport og Gs kitene også, ihvertfall iforhold til pengene (mye billigere enn V3). Men godkjenning kan nok bli en utfordring.
J-A-E Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 TUV er ikke noe poeng for meg, bilen skal kun brukes til banekjøring, utstilling og noen prøveskilt turer
Endre Hånde Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Da hadde jeg kjøpt Clubsportkittet til KW. Hvor skal du benytte den på bane? De fleste arrangement krever hvite skilter for å få kjøre...
J-A-E Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Skal sjekke ut det Clubsport kitte Pleier å gå fint med "røde" skilter å
Endre Hånde Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Gjør det. Import uten avgift siden du ikke skal ha skilter? Trackday, NSK, BMWCCN++ krever hvit skilter, eller dokumentert forsikring (For bane) på prøveskiltene og søknad i god tid før treff. Om du ikke skal ta lisens på den da?
J-A-E Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Import uten avg. ja Blir nok drift lisens på den, får har tenkt å prøve litt på det. Men har også lyst å kjøre litt spor innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå