Aleksanderb Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Hei. Her om dagen bestilte jeg meg angel eyes lykter fra koed.no Problemet er nå at jeg tror det er noe galt med elektronikken, tror det kan være noe galt med motstanden. Jeg får inn en feilmelding i bilen når jeg starter bilen at det er noe feil med parkeringslys foran høyre og venstre, men denne feilmeldingen forsvinner når jeg skrur på lyktene (Alle lys virker som de skal) Men derimot, når jeg skrur på lyktene, så fungerer ikke parkeringsensorene som de skal, da de oppdager hindringer foran og bak som ikke er der, og den skrur seg heller ikke av når jeg kjører vekk fra hindringer den finner. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksanderb Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Tror du må inn til godkjent BMW-verksted for rekoding av bilen dersom du bytter lykter. Trodde selv det bare var et kjapt bytte dersom jeg skulle gå over til LED-lykter bak, men det måtte visst kodes det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå