Jokkis Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Har et sett felger med dekk til overs etter eg har kjøpt nytt. Felgene er 8 x 18" med 225/40 dekk. 4 mm mønster igjen på dekka. Usikker på hvilke merke felgene er siden de fulgte med bilen når eg kjøpte den. Felgene er runde uten kast, men klarlakk på kant har begynnt å flasse litt noen plasser. Sikkert fort gjort å fikse for de som kan det. Selges kr 4000.
Jokkis Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Mener disse skal passe e46. Felgene befinner seg i jølster i sogn og fjordane. Eg reiser på ferie ei veke i mårra. Men skal prøve å huske å sjekke når eg kjem heim.
henrik_h Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Passer disse fint på 318 is? Og hvordan er de å kjøre med, mye sporing? Takk på forhånd
Jokkis Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Passer disse fint på 318 is?Og hvordan er de å kjøre med, mye sporing? Takk på forhånd Ganske så sikker på at disse passer på 318 is. Eg syns ikkje de sporer. Men hadde 235 dekk bak før da sporer det mindre faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå