KelevrRa Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Hei. Ønsker og selge 4 felger 18" med dekk 225/40. Ganske strøkne, helt nye og lite brukt. Selges grunn av at felgene og dekka er for store til min bmw. Synd jeg må selge for de ser ganske bra ut til bilen. Kjøpte dem i mai for 12000kr. Kom med seriøse bud. Bilder tatt med Mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Bare så du veit det, det der er e92 m3 replica, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KelevrRa Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Har jeg hørt så feil. Jaja uansett takk. Er rettet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KelevrRa Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Har du enda felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå