Gå til innhold

Får ikke låst opp bilen, fri for strøm.. HJELP..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E34 med sentral-lås som jeg ikke får låst opp.

Har nøkkel som jeg prøver å låse opp med. Men når jeg vrir nøkkelen så låses ikke bilen opp.

Er det noe lurt triks man må gjøre for å få dette til?

Får låst opp bagasjerommet. Men det er jo like langt.

Tar i mot alle tips og triks.

På forhånd takk.

Skrevet

er ikke det litt risikabelt i og med at alt strømtrekket da vil gå gjennom kablene på lysene? eller er vel kanskje ikke all værden av strømtrekk i sentrallåsen?

Skrevet

ja.. det er jo ett alternativ. Men er ikke dette koblet til slik at lysbryteren må stå på for at dette skal gi strøm til resten av systemet? (det er ikke automatiske kjørelys på bilen)

Skrevet

Må jo selvsagt inn i bilen og slå på lyset først. Hehe.

Jekk opp fronten, og koble strøm på starteren og jord i traversen eller andre passende steder.

Skrevet

Hold håntake på førerdøra oppe når du prøver og låse opp det er sånn det skal gjøres når du er tom for strøm,har måttet gjort dette mange ganger selv :D

Skrevet

Eg måtte ta det på passasjerdøra, og bruke knipetang for å vri nøkkelen rundt. Va redd for at nøkkelen skulle knekke men den tålte det :P

Hadde nøkkel av den flate typen uten lykt. Den uten lykt hadde nok knekt ganske fort.

Skrevet

Btw man kan åpne førerdør på 5sekunder med langt flattjern under håndtaket.. Har klart å låse inne min nøkkel mang en gang :oops:

Skrevet

hehe låste nøkkelen min i bilen i florø når eg var sjåfør. men bagasje romme var opent pga defekt sentral lås. da klatret eg gjennom bagasjerommet på e36 sedan, gjennom den lille luka. var jævla trangt, men det gjekk det. såg ikke ut på kroppen etterpå da men :) vil tru den luka er på e34 og. var litt problem og få frem seteryggen da, men bare og få noen raske slag ut på sidene med hand flata så løsner dei. måtte inn i bilen der og da, alternativ var og knuse ei rute, men da gadd eg ikke.

men jekker du opp bilen kan du sette en bil lader på dynamoen den kjem du fint til og minus på chassiet. så har du strøm

Skrevet

Trikset med å holde dørhåndtaket oppe å vri om samtidig funket fint det ;) så når har jeg strøm på bilen å alt er bare vellstand.. :D Takk for tilbakemeldinger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...