zmikkey Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Da fikk jeg meg endelig en e30, noe jeg har hatt lyst til lenge. leita på nette i ukesvis, men ligger så mye rart ute at lot det vente. fikk en telefon av en kompis (rolfi) en torsdagskveld, at det hadde kommet ut en bil jeg brude gå inn å se på. endte opp med jeg ringte dagen etter og sa jeg tok den. bestillte flybilletter å reiset å hentet den Det er en 86 mod 325i, som har stått lagret siden 2006. var montert senke sett me koni dempere. interiøret er fra alpina b6, sto også startec lykter på da jeg hentet den, noe som jeg ble litt overasket over, siden det verken sto/viste i annonsen har bestillt nytt fjører (da jeg synes bilen er litt for høy) DE lykter er også bestilt. gikk også i innkjøp av nye 16" felger, men de venter jeg også på her er noen bilder av bilen ( beklager dårlige bilder, nye og bedre bilder kommer!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Grattis!! Slettes ikke feil Ser ut som et bra utgangspunkt Noen videre planer utover det du har skrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Hvite blinkers framme en lippe framme (alpina?) og kaanskje lett soting av rutene så nærmer du deg. Det hadde vel ikke vært feil med shadowline heller.. Men uansett, grattis med pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 takker tenkte å montere m-tech 1 vinge, og kansje edition leppa, alle listene shadowline. skal også ha nytt ratt, da d står momo i det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Skikkelig pen bil. Likte den knallgodt. Ville selv begynt med litt senk. Så er jeg en av de som ikke syns at Startec lykter er pent da. men det er vel som å banne i kirka her inne Uansett så virka det som en velholdt å pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Grattis! Råe felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Skikkelig pen bil. Likte den knallgodt. Ville selv begynt med litt senk. Så er jeg en av de som ikke syns at Startec lykter er pent da. men det er vel som å banne i kirka her inne Uansett så virka det som en velholdt å pen bil Enig med deg der ass! De kledde bilen synes jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Gratulerer med en fin E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Er det lov til og spørre ? Hvor mye ga du for denne her a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Flott bil med veldig potensiale. Når du alt har Alpina stoler, ville jeg gått for Alpina front, ratt og vinge. Det hadde blitt en perfekt liten etræddve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Er det lov til og spørre ? Hvor mye ga du for denne her a? ga 60k, men er så mye " jalla" på markede at jeg synes ikke det va så gale, for e30 er jo en overpriset bil og det er en orginal 325, noe det minker av. er også vipperuter bag, noe ikke hver og en mann har på disse bilene Flott bil med veldig potensiale. Når du alt har Alpina stoler, ville jeg gått for Alpina front, ratt og vinge. Det hadde blitt en perfekt liten etræddve ja har tenkt litt på det samme, men er litt usikker, men er i tenkeboksen på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Er det lov til og spørre ? Hvor mye ga du for denne her a? ga 60k, men er så mye " jalla" på markede at jeg synes ikke det va så gale, for e30 er jo en overpriset bil og det er en orginal 325, noe det minker av. er også vipperuter bag, noe ikke hver og en mann har på disse bilene Flott bil med veldig potensiale. Når du alt har Alpina stoler, ville jeg gått for Alpina front, ratt og vinge. Det hadde blitt en perfekt liten etræddve ja har tenkt litt på det samme, men er litt usikker, men er i tenkeboksen på det 60k for den synes jeg ikke var ille! trodde du hadde cashet ut mere penger for denne her jeg Du burde beholde den orginal som mulig spørr du meg... Sorry meg men jeg brekker meg når jeg ser "jalla" styling på bmwer.... Det er ikke noe pent en gang... Bedre og legge litt pris i bilen pga du får jo det egentlig tilbake vist du holder den orginal som mulig tror jeg da.. Pga det er ingen som vil kjøpe "Jalla" bil hehe Men som M-tech eller alpina er fint lykke til med oppussinga/opgradering skal følge med her ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 enig med deg der, så jeg skal holde den clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 enig med deg der, så jeg skal holde den clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Denne var fin. Skal følge med her. Hvilke felger har du kjøpt da? De som er på bilda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå