brumle Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Turteller, bensinmåler og temperaturmåler på min m43motor viser ingen tegn til liv.Speedometeret virker og alle lys på instrumentpanet virker. Jeg har fått opp feilkoden eep_1. Ovennevnte målere takket for seg da jeg slo over til fjernlys under kjøring. I ca 2 sekund lyste hele instrumentpanelet opp før målerne sloknet. Jeg har opplevd det samme har skjedd flere ganger før da jeg har skiftet til fjernlys, men da slo jeg umiddelbart lysene av. Denne gangen prøvde jeg uheldigvis å se hva som skjedde hvis jeg lot fjernlysene stod på en stund. Denne gangen gikk de ikke til normal tilstand igjen. Ingen sikringer fremme i boksen er gåen. Mitt lokale verksted har ikke peiling og det er langt til nærmeste bmw-verksted. Noen her på forumet som kan gi meg en pekepinn på hva som kan være galt? Relee? Skifte hele instrumentpanelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Det er feilmeldingen om at mikroprosessoren i instrumentpanelet er defekt. Denne feilmeldingen bruker visst å komme om folk har tuklet med instrumentpanelet. Eneste løsningen jeg kan komme på er å bytte instrumentpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Draco21SC Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Takk for tips. Har mistet det samme i en E34 525td. Må vel skifte panel da? Kan jeg bruke panel til bensin modeller også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå