largo77 Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Plutselig ble der ei lenger lyd eller lampe av blinklyset. Ute blinker det fremdeles. Computeren gir ikke informasjon, og radioen spiller ikke musikk. Slik kan det se ut en stund, så plutselig får jeg i dashbordet beskjed om at bakluken er åpen og da virker alt igjen. Eller jeg kan få melding om at nivåreg ikke er aktiv. Jeg har sjekket de to sikringene som er i sikringsskapet i bagasjerommet, de er hele og pene. Nr noen og førti fant jeg ikke, hvor befinner denne seg? Tviler på at det er en sikring, i og med at feilen kommer og går? Bilen lever på lånt tid. Feilene har vært for mange og for kostbare. Er det noen som kan oversette følgende til tysk: "Mitt gode kjøretøy, De har nå Deres siste mulighet til å overbevise meg om at jeg ikke skal selge Dem og anskaffe en japansk bil - den ultimate ydmykelse og tap av ansikt for en slik representant for høytysk ingeniørkunst som De altså utgir Dem for å være. Det betyr at De ikke lenger har anledning til å fremkalle feil i Deres elektroniske kretser, slitedeler har med å holde og De får i det hele og store ikke lov til å koste meg mer enn de rene driftsutgifter for den kommende 12-månedersperiode." Jeg må ha meg en prat med mr E39.
JTS77 Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Sliter med oversettelsen men, tipper du har en defekt tenningslås. Bakstykket er kjent for å lage slike elektronikkfeil som du har.
largo77 Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Skrevet Juli 10, 2010 Det er utrolig hvor ulogiske konsekvensene later til å være. Men du kan svært godt ha rett i dette, for tenningslåsen er dårlig og nøkkelen roterer iblant. Huff. En ny 5000kronersreparasjon.
JTS77 Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Er ikke så kostbart å fikse.. Ca 400 for delen og ca en times arbeid
Tom K Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Meine gute Fahrzeuge, haben sie jetzt ihre letzte Chance, mich zu überzeugen, dass ich nicht gehen, sich zu verkaufen und erwerben ein japanisches Auto - der ultimative Demütigung und Gesichtsverlust für einen solchen Vertreter der High deutscher Ingenieurskunst, dass Sie deshalb behauptet selbst zu sein . Dies bedeutet, dass Sie nicht mehr die Möglichkeit haben, Fehler in Ihren elektronischen Schaltungen zu induzieren, wurden Verschleißteile zu halten und Sie bekommen das ganze und große dürfen kostet mich mehr als die reinen Betriebskosten für die kommenden 12-Monats-Zeitraum. "
hillmar Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Jeg hadde nøyaktig samme symptomer og trodde det var tenningslåsen. Bytta den, men det hjalp ikke. Så etter å ha lett mye på nettet konkluderte jeg med at det var dårlig kontakt et sted i Busen som binder disse komponentene sammen. Sannsynligvis i kontakten til lysmodulen som er utsatt for fuktighet. Denne sitter til høyre i fotbrønnen til passasjeren. Men før jeg fikk undersøkt mer på bilen forsvant problemene, så da gadd jeg ikke se mer på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå