Mikael-B Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Noen bilder av min etter litt mer senk og nye felger RH AC Schnitzer reps, 8,5"x18" ET14. 5mm spacer rundtom nå, vil helst prøve med 10mm både foran og bak, samt mer senk Lærer meg litt om maskinpolering også Kjapt 50/50 bilde av polert/ikke polert, bare med Ullpad og grovt produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Dette så knall bra ut! Kan ikke senke mer nå.. holder sånn som den ser ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Pen bil med nydelig senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Takk takk, hyggelig å høre at andre liker'n Har lyst på 10 eller 15mm spacer både foran og bak, også 5mm mer senk begge steder Da begynner den å bli perfekt i bredde Liker når kanten på felgen flusher med skjermen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Hvordan er det å lære seg maskinpolering forresten? Har lyst å lære selv, men er redd for å fucke opp lakken helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Tja, tar jo litt tid å lære seg alle triksene. Men det beste tipset jeg kan gi er å lese alle guider og alle tester som folk har lagt ut. Du finner mye bra og god info og læring på det. Åsså gjelder det å prøve ut selv Start på de mildeste komboene Sjekk ut: detailersclub.no Der ligger det meste ang. polering og generell shining av bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå