Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en poleringsmaskin med bare 1 hode.

Hvilken lakkrens og poleringmiddel kan jeg bruke som er tilpasset denne maskin?

Bilen skriker etter en skikkelig lakkrens.

Har sett litt på maguiars sin 3 step, men innbiller meg at resultatet blir bedre med maskinen!??? Dessuten tåler ikke maguiars sin 3 step varmeutviklingen har jeg lest. Den skal legges for hånd.

Skrevet

Har du roterende eller DA maskin?

DA maskin kan brukes med håndprodukter da den ikkje skaper varme.

Med roterende maskin må du bruke produkter beregna for dette

Meguair`s step 3 er ein voks. Er ikkje vanligt å bruke maskin til å legge på voks.

Maskin brukes til poleringsmidler

Skrevet

Autoglym sin lakkrens og polering kan påføres med maskin. Jeg anbefaler deg ikke å bruke maskinen inntil lister, lykter osv. da disse kan bli skadet. Bruk maskeringsteip for å være på den sikre siden. Det er ikke nødvendig å bruke maskin for å ta av lakkrens og polering. Det greieste da er å bruke en mikrofiberklut. Voks har det ingen hensikt å bruke maskin på, den påføres og tas av enkelt for hånd, enten det er Autoglym, Carnauba eller Meguiars sin NXT voks.

Skrevet

Flytende voks/sealer kan være grei å legge på med maskin, da det går utrolig mye raskere og at det blir enklere å legge på tynt.

En tykk voks, som Swissvax mm. vil jeg nok ikke lagt på med maskin. Du trenger en del på puten for å få til å dekke skikkelig, så kan bli noe dyrt etterhvet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...