Wolfeh Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Her er litt av storyen: Kjørte bilen i 1 time før jeg skulle ha den på eu kontroll og den gikk helt fint. Så stoppet jeg for å fylle luft i dekkene, når jeg så startet bilen igjen gikk den ujevnt. Bilen gikk veldig rart og var helt dau etter pådrag. Var sånn igjennom eu kontrollen, men heldigvis gikk den igjennom. Begynte å feilsøke på bilen og vi har kommet fram til at sylinder nr. 4 ikke tenner ordentlig: Vi har sjekket et par ting og: Coilen er ok. Tennpluggen er ok. Ledningsnettet er ok. Det så forsovit ut som at tennpluggen ikke har tent på en stund. Det vi da tenkte var at det kunne være hjernen, men for meg så er det litt merkelig hvis kun den ene sylinderen "forsvinner" ifra hjernen. Noen som har noen tips? Skal sjekke innsprutningen litt senere da jeg har en misstanke om at det kan være problemet, evt at sylinderen ikke får bensin eller lignende =/
Wolfeh Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 Har nettop vært ute å ohm'et innsprøytnings dysene og de jeg har målt på er 15.9 ohm. Sjekket på flere av dysene og alle er like. Kabelen fra hjernen til dysen ser også ut til å være i orden. Så nå er jeg litt usikker på hvor jeg skal ta det herifra.
Skrotenisse Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Diagnose er veien å ta antar jeg. Høres ut som et problem som kan ha opphav i mye rart.
Wolfeh Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 Men man kan "utelukke" at det er hjernen? Ser bare pengene fly ut av vinduet jeg nå >.>
Wolfeh Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 Virker som at det er et problem med dysen. Noen som vet om det vil fungere å ta ut alle dysene og legge dem i diesel et par dager? Tenkte da å bytte o-ringene i tilleg og forhåpentligvis burde det fungere.
Ripper87 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 hva var problemet? 7eren min har begynt å opføre seg rart:P
gkw89 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 hva om du tar prøvelampe på ledningen til dysene? da skal det blinke når den funker(åpner) funka på min motor ihvertfall, får den NOK gnist a? noen ganger man tar feil på gnist og NOK gnist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå