Bmwpou Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Lurer på hva deres synest om en bytte jeg tenker på, selv tviler jeg det er bra bytte . Jeg har selv en Bmw 1999 modell , 318i. Automat. Bilen er 99% strøken. Bilen er helt orginal, ikke noe satt på innvendig eller utvendig. Vurdere å bytte mot En strøken Bmw 1994 , 320 cabriolet, han har skiftet nesten så si alle slitedeler nettop, og bilen er eu godkjent for 3 uker siden. Og bilen er i skinnseter og ja bilen er strøken som sagt. Begge bilene er altså i god stand.
Hans Wilhelm Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Pris/verdimessig vil jeg tippe det er ganske likt. Når sommeren er over vil du sikkert være mer fornøyd med å beholde den du har...
Bmwpou Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 På hvilken måte, og må beklage om det e åpenbart at jeg er en grønnskolling når det gjelder bil ;p
Hans Wilhelm Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 16 år gammel cab er nok høyst sansynlig noe mindre praktisk på vinteren med tanke på kulde, snø og regn. Men hvis caben er bra, fungerer det sikkert mer enn bra nok. Gøy med cab!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå