BreitBau Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Var på Rudskogen en tur på lørdag.. Måtte få en bil dose igjen Blir litt mye fravær fra det for tiden synes jeg.. Møtte igjen HowieE30, Anders87 og Torek og det var jo hyggelig! Fikk også prøvd det nye sportsobjektivet til bilkjøring.. Ble innkjøpt i mars, og er strålende fornøyd.. Det er forøvrig ett Sigma 70-200 f/2.8 EX HSM Macro objektiv, så det skulle vel være greie spesifikasjoner hvertfall.. Merker godt at jeg ikke lenger har bildestabilisatoren jeg hadde i Nikkor 70-300 objektivet mitt. Man må rett og slett være flinkere til å panorere, og den ekstra vekten kjennes også godt. Kameraet er TUNGT nå.. Man flyr ikke lenger rundt med blitz fordi det ser kult ut, hvis man ikke trenger der.. Gikk også vekk fra serieknipsing til å ta ett og ett bilde. Viste seg å være like bra, hvertfall når det samme skjer runde etter runde etter runde.. Bildene er hvertfall her: http://www.flickr.com/photos/kevineik/sets/72157624472720764/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 bilder fra søndag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Var ikke der da? Andre som har kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Mange fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Noen ble bra, andre mindre bra.. Uansett å jeg si at jeg er stor fornøyd med objektivet (begge to faktisk, fikk også teste ut 17-70 objektivet fra Sigma).. Ser jeg har litt å gå på panorering enda, for det merkes at bildestabilisatoren er borte.. Likevel er det herlig å bare kunne knipse i vei å vite at det stort sett ikke er noe problem når blenderen kan gå helt ned i f/2.8 på full zoom.. Før var den fort i f/6,3 på 300m for å si det slik... Har forøvrig blitt helt forelska i Adobe Lightroom, fantastisk godt program for raw-formatet.. Og jeg merker det i ettertid at det er litt mer motiverende å hive seg på når man ikke tar serie.. Før gikk det fort 5-700 bilder på en dag, og å plukke ut de 10% som var bra tok fryktelig lang tid.. Nå når jeg fokuserer på å få det ene bra bildet hele tiden, slipper jeg unna med å se gjennom ett par hundre.. Greit å vite at utstyret funker hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Mye bra bilder der ja Bruker selv Adobe Lightroom, å synes det er et brukbart program Skal ikke si at jeg er hverken god el flink, men får alle fall til å bruke d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Har mange bilder fra Søndagen, må bare få lasta de opp, men er langt i fra beste kvalitet. Skal begynne nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Har mange bilder fra Søndagen, må bare få lasta de opp, men er langt i fra beste kvalitet. Skal begynne nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 noen som har bilder av en prginal grønn S14 med vx reg`?=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 jeg har bilder fra søndag. kanskje laste opp noen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 bilder av gul impreza? "pure racing" reklame på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 noen som har bilder fra fredag? av en grå cosworth med Agip merker foran og på ene sida. og Zatzy.com i frontruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525mannen Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Riktigt fina bilder! Du råka inte ha några på min? (Det var jag som körde "Gatebil Svart Taxin") Mvh Cristofer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 halla Kevin! du tok ingen bilder av en orange sierra 2dørs "sheriff-Racing" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 den sto jo bare i depoet å skrudde så! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå