Kny Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Hei, på vei hjem fra jobb i dag fant jeg ut at det var fryktelig stille i bilen, vanligvis slår anlegget seg på når jeg starter bilen, men i dag ville det ikke plutselig. Det funket fint på vei til jobben. Jeg har Harman kardon anlegg med 10 høyttalere og navi proff enhet med CD-veksler bak. Bilen er en 2003 mod e46 sedan. her ser man den volumknappen nede til venstre med rødt lys som indikerer at anlegget er på (gammelt bilde), men idag så reagerte den ikke når jeg trykket på den, kom ikke noe lys. Heller ikke "Mode" knappen man bruker for å veksle mellom radio/cd funket. Hva kan være galt? Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Rødt lys der nede indikerer vel at du har muta/låst anlegget, trykk inn volumhjulet 1 gang så skal du se at du har lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Hehe, er nok ikke det, har trykket på den flere ganger uten resultat. Virker som spilleren er død, får ikke brukt "mode" eller justert lydinstillinger. Navigasjonen fungerer hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Det er helt dødt, ingen funksjoner som har med CD spiller å gjøre fungerer ser det ut som. Jeg får ingen kontakt med verken radio eller CD. Noen som vet hvordan man får den ut så jeg kan sjekke om det er dårlig kontakt, eller noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Har opplevd dette selv to ganger i løpet av 2 år med min bil. Bare å åpne opp hanskerommet å få ned sikringsboksen så røsker du ut sikringa som tilhører radio (ikke den på 5A). Så er du oppe å kjører igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Tusen takk for svar! Skal prøve å se om det fungerer for meg også! Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Dagens helt, det er deg Fredrik! Nå funker alt som det skal! Jeg ante ikke i det hele tatt hva som var galt, hadde tenkt å ringe BMW i morgen for service på anlegget, så der sparte du meg for noen kroner! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Så bra det løste seg Er ofte bare no elektronikk som henger seg opp, det være seg PC, mobiltelefon eller stereo i bil og da funker det fjell å røske ut sikringa eller strømmen for å få en skikkelig restart av systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå