S.L.F Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Skulle kjøre til jobb her om dagen, da jeg skulle gi litt på andre og tredje gir. da plutselig speedometer nåla falt ned og helt til null med maksimalt gasspådrag. noen som har en ide på hva som har skjedd og hvordan jeg fikser problemet? Takk Samuel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.L.F Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2010 Må kansje legge til at det er en 92 318i touring e30. orginal m40b18 5trins og standard diff- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisHesby Skrevet Juli 14, 2010 Share Skrevet Juli 14, 2010 Har samme problem på min E36, der er det selve speedometeret som er slitent, for Km telleren går som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Juli 14, 2010 Share Skrevet Juli 14, 2010 Det kan høres ut som ledningsbrudd/ukontakt. Sjekk kontakten og ledningene bak på diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå