ConCon Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Har planer om å kjøpe meg en E36 325i, men så dukket det opp en E34 535i 1993 (? ble ikke disse kun produsert frem til 1992 ?) modell som virker ganske fristende... Lurer bare på om noen her har noen erfaringer med 535i eller M30B35 motoren som sitter i denne bilen.. tenker da først og fremst på kvaliteten, om den er holdbar uten mye tull osv... ? Bilen har forresten kun gått 148000 km og har servicehefte... helt original, og den har manuell gir Skal dra og titte på bilen når eier kommer hjem fra jobb (jobber på sjøen, så må vente noen dager). Noe spes jeg bør sjekke ut? kjente feil? Er dette en bil jeg bør slå til på? eller vil en E36 325i være en bedre og mer holdbar bil? Hvilken er artigst? noen som har erfaringer med begge? Takker for svar
Skaar Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Dersom det er den bilen eg trur (535), so bør du kanskje lese her: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=159450
ConCon Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Tusen takk for svar, da trenger jeg ikke lure mer på den saken iallfall Men jævlig synd at han driver og svindler folk Da blir det nok en 325i en vakker dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå