hardrocxsludge Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Har nettopp gjort innkjøpt av nytt effektanlegg til 328 e36 ! Der er det 5 uttak til lambdasonde . 2 på topp manifold, 2 i bunn, og 1 rett før midtre lydemper ! De 2 som jeg bruker er i bunn av manifold, så skulle gjerne få fatt på 3 plugger til disse andre hullene ! er jo ikke bare bare, for er vel ikke normale gjenger til lambdauttaket ? Har prøvd å bruke bolter fra orignale m50 manifolder, og original manifolden til 328 men disse er ALT for små ! Takk for svar, er forøvrig en hastesak da jeg gjerne vil ha dette tett så fort som mulig Joakim
Breitling Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Du trenger en bolt/plugg som har gjengene M18x1.5. Hør med Jernia, Tools, Biltema osv osv om de har noe i den dimmensjonen
hardrocxsludge Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 Takk ! Tenkte kanskje de solgte slike plugger som tilhørte noen steder jeg men spiller jo ingen rolle det ! Skal ta meg en tur i morgen å høre litt rundt jeg . Takk for svar Mvh Joakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå