Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en brukt original m-tech frontfanger til e36, men oppdaget nettopp at et feste er knekt av. Kommer dette til å bli et problem, eller er det ikke så viktig?

Bilde her:

3631hrscyfivbvwu0kan_thumb.jpg

Skrevet

Har du biten som er knekt av kan du fint bruke sicaflex ol (noe som blir passe stivt når det herder) til å lime den på igjen. Du kan også bruke locktite 243? (superlim type)

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Kjøpte den som sagt av en som bor et stykke herifra, og tviler på at han har den også, for såvidt jeg forstod hadde han aldri montert den.

Edit: Forøvrig har jeg mulighet til å bøye til noe platestål/flatstål som jeg kan lime fast på innsiden av fangeren for å ta plassen til det gamle festet, men tror ikke det blir nødvendig.

Skrevet

Det er jo bare til å prøvemontere. Blir det et problem ville jeg kanskje prøvd å knekke av et av de andre festene slik at du hvertfall får de ytterste festene da jeg tviler på at det vil bety så mye om noen av de i midten mangler..

Skrevet

Før jeg gidder å prøvemontere må jeg i alle fall skaffe alle deler som er nødvendig for å montere. Akkurat nå har bilen en kinakopi av m-tech fronten som er festa på improvisert vis. Teip, kanskje lim, who knows. Dette var forrige eigers verk.

Så har ikke klips som jeg vet jeg trenger, men vet ikke hva annet jeg trenger. Kan noen liste opp hvilke deler jeg bør bestille, helst fra GS, Schmiedmann eller KOED.

Skrevet

Hvis du leiter litt i ETK på GS, så er det ganske lett å se på bildene hvilke deler du trenger for montering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...