Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge god-motoren min til fordel for nytt prosjekt.. Ble kjørt 300mil i fjor på 0,7bar uten en eneste feilkakk:) har gjort store forbedringer i år og forventer 500hk+ ved bremsing:) gidder ikke begynne ramse opp alt som er gjort her, men det som kan gjøres er vel gjort..:) ring 98623308 for info. selges helst komplett, men kan evt beholde radiator og datasprut selv.. alt tilpasset E28!! plug and play.. 6trinns E34 M5 kasse kan også medfølge mot tillegg i prisen..jm5ot7t2b2cuc3q1ffpt.jpgzln1o02z2cwly1pg0usf.jpg

Skrevet

den vurderes solgt for 80 lapper! det er inkl. sinterclutch og sachs forsterket trykkplate, m5 3,6 svinghjul, radiator og ic, trykkrør og dumpventil, btr, STORT kn-filter + sikkert mye jeg ikke kommer på.. kan nevne noe av det som er gjort.. den er borret til 3,6, mahle stempler, portet topp, enem z55 kam, forsterkede vippearmer, sterkere ventilfjører, vippearmslåsinger, mls-toppakning, arp-bolter, nira datasprut+ alle lager, registerkjede, drev, tetninger og pakninger er nye.. utrolig kvass og fin respons!! har kun gått 300mil.. 10tusen ekstra for 6-trinns kasse..

Skrevet

hvordan er dette å kjøre med til dagli,turer osv?

behøver du å sage ut mye for å få intercooler til å passe i en urørt e28? ka slags radiator er de du bruker?

Mvh. Stian

Skrevet

den går akkurat som en vanlig 535:) ekstremt lite modifisering! det var endel av mentaliteten når jeg bygde bilen.. det er en griffin-radiator, beregnet til en eller annen camaro..:)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...