Lex-Talionis Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Hei. Har knekt 2 vipperarmer på sylinder 1 på en m20b25. En er så eksos og andre innsugsiden. Ryker ventilene når vippearmene går? Mvh Espen
Morty999 Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 det kan jo være en grunn til att de ryker.. men som oftest pleier ikke ventila å ryke.. men ville sjekket uansett
Lex-Talionis Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 ok:) hva kan være grunnen til at vippera ryker? skifter vipparmer og så ta komptest for å sjekke ventilene ?
Morty999 Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 grunnen til att de ryker er det vell ingen som veit.. men det er jo alu og 8000 varv skjønner jeg att de ikke tåler
Lex-Talionis Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 ok ,hehe da får jeg vel et helvethe med å ta ut de akslingene.?
winchester Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Å ta ut vippearmsakslingene er jo gjort på et par minutter om toppen er av..
opium Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Hei! Nå er det vel noen år siden jeg hadde m20b25, Men hadde da samme problemene som deg=) Jeg å knekte hel hel haug med vippearmer.( Jeg Knekte de som regel på høyere turtall) Å skifte de er fort gjort Selv når det står i bilen, Løstne alt forran toppen å dra de rett ut,Ta ut de gammle å sett inn de nye. Jeg Husker ikke detaljene rundt dette, men Det er fort gjort Vist du bare har litt tekninsk innsikt:D
Lex-Talionis Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Skrevet Juli 13, 2010 Okei:) Toppen er ikke aktuelt at jeg tar av for å skifte vippearmer. Gjør som nevt ovenfor. gjenger opp i akslingen og skrur inn en skrue så jeg har noe å nappe i. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå