Stich Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Hva må jeg bytte for å få dette til? må jeg bytte bremser, driverk, girkasse, lednings nett? eller går det ann at jeg bare bytter motoren og kjøre med orginal girkasse, har 4trins automat kasse fra GM i bilen nå. så har jeg lyst til å ha litt større motor i denne. visst noen har en 2.5,2.8l til salgs eller ønske å ta bytte i deler har 1 m52b20 motor liggenes og et komplett sports interiør i stoff og flere deler til salg, kan eventelt ta delebilen min i bytte står motor i den, interiøret er tatt ut, fører stolen er litt bøyd men trekket kan føres øver på en an ramme. førerstolen er litt slitt i venstre sidestøtte men eller i bra stand, er ikke armlene i baksete. kan legge ut bilder visst det er intresse burde heller skreve dette i salgs tråde
///Naitsirk Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Hva mener du med " å få til dette" ? Eneste du trenger får at det skal funke er motoren..skal det godkjennes trenger du bytte det som er ulikt delenr fra b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå