J-A-E Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Lurte på en ting, når man monterer sånn carbon airbox på disse S50 motorene. Hva gjør man med LMM`n da?? Kan ikke se at de jeg har sett med carbon box har LMM
ehrnst Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Alpha_N konvertering eller skikkelig datasprut. går sikkert å modde til noe for lmm og
Tuttifrutti Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Jeg kappet orginale belgen og festet lmm i carbon boksen med den
J-A-E Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Skrevet Juli 13, 2010 Jeg kappet orginale belgen og festet lmm i carbon boksen med den Det var kansje ikke så dumt Er det sånn "air boxer" å få taki som ikke er carbon? Kansje litt billigere Ellers kunne jeg tenkt meg 6st trakter uten box, sånn sommen inne på stanceworks har på sin S54
J-A-E Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Skrevet Juli 13, 2010 Med trakter så må du ihvertfal ha Alpha-N Jupp, reprogrammerer man ecu`n da eller?
///Naitsirk Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Alpha-N er et piggyback sprut..må mappes. Styrer tenning og sprut mener jeg...ecu rører man ikke. Skyt meg om jeg tar feil
ehrnst Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 alpha N er ikke noe sprut i seg selv. det er en måte å styre skiten på om jeg kan si det slik. http://www.bayareamotorsport.com/alphan.html du kan også benytte speed density (map) sammen med tps osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå