Gjest Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Som topic, ønsker å kjøpe originale e39 m5 felger, og fangere foran og bak. M-tech fangere også greit.
HMW Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 har m felger, men ikke m5. kast i ene framfelgen. 2000,- med greie sommerdekk. m frontfanger meg lys og gitter 2500,- ubrukt. perfekt passform. ikke glassfiber. hva er forskjell på m5 fanger foran og m tech? sms 41 55 15 31
Gjest Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Hei, og takk for svar. Bilen min er original m bil, så jeg har de m felgene. skulle gjerne hatt original m5 felger til sommerdekk dog. Forskjellen på m5 og mtech er bare det "krysset" inni det store luftinntaket. Og det finnnes vel igen uorg mtech, men i drøss og lass av m5 kopier. Desverre ikke interessert i denne, men takk for tilbudet allikevel. forresten, disse m felgene? hvilke er det snakk om? bilde?
HMW Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 se om jeg får ut et bilde i kveld. Var en her som fortalte meg at dette var org. e39 m felger. Jeg var ikke klar over det selv. Koster ikke stort å rette for trenger ikke lakk så tror det skal være en grei pris inkl. dekk.
Gjest Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 har ikke hørt noe mer fra HMSW. leter fremdeles etter det som er nevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå