Positiv Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Hei Noen som har en manual/link eller forklaring på hvordan man kobler opp ledninger til et elektriskt M5 e34 sete med memory. Er vel ca. 20 ledninger under førersetet. Trenger det da ledningene er løse og ikke i kontakt. Er klippet av en tidligere eier. Og hva brukes den minste av to brytere på siden til, når man dytter den opp eller ned. Takker for svar. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 14, 2010 Share Skrevet Juli 14, 2010 den minste bryteren når du trykker den opp eller ned så går hodestøttene opp/ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2010 den minste bryteren når du trykker den opp eller ned så går hodestøttene opp/ned Så det er det den er til. Takker. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2010 Hei Da har jeg fått setene til og gå som de skal, uten om nakkestøttene. Motoren går, og når jeg tok vekk trekket bak på stolryggen, så jeg at en lignende speedometer vaier gikk rundt, og motoren duret. Men hvor den vaieren skal inn på, aner jeg ikke. Dette gjelder førerstolen. Passasjerstolen er det ingen lyd i, Så får ta en nærmere titt på hvorfor den ikke fungerer i det hele tatt. Under passasjerstolen er det en pluss, minus og en som grå med sort stripe, som skal kobles til lyset. Så en grønn med sort stripe, og gule prikker, som skal på tenninga. Og til slutt strøm/jord til setevarmeren. Så da skulle vel den stolen fungere som den skal. Så har vi førerstolen da, den er det værre med. Grå med sort stripe, til lysene. Rød med gul stripe, konstant strøm. Tykk og tynn brun ledning til jord. Lilla med hvit stripe og grønn med sort stripe skal skøtes sammen, og kobles til tenninga. Dette er hva jeg har funnet ut i teorien, ikke utprøvd enda. Men det er fortsatt en haug med ledninger igjen, som jeg ikke har en aning om hvor skal. Derfor hadde det hvert fint om noen hadde et koblings skjema, eller enda bedere bilder på hvordan det gjøres. Med hvilke ledninger man trenger og bruke, eller utelukke. Eller en film, med forklaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå