AlXz Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Rattaksel fra e36 sedan. Sitter rattlås + tenningslås der + 1stk nøkkel. Se bilder. Bud ønskes
Dalseid Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Vil denne passe en e36 coupe også? Hvilken pris er du interessert i, i såfall?
AlXz Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Det er ikke umulig.., men coupe'n har vel noe høydejustering der..? Kan sjekkes på realoem.com/bmw/
Joher Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Passer i Coupe og, men mister høydejusteringsfunksjonen. Men kan flytte over fra den gamle.
AlXz Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Ok, takk for info Skal ha en slik fra coupe liggende også btw. Men den mangler tenningslås/nøkkel da... Vil ha rundt 800,- for rattaksel med rattlås etc. + nøkkel og tenningslås.
Dalseid Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Prisen høres grei ut den. Vet bare ikke helt enda om det er det som er problemet. Ikke mening å spamme tråden din altså. Problemet mitt er at jeg ikke får slukket bilen ved å vri om nøkkel eller startet den. Når jeg vrir om nøkkel for å starte bilen og jeg kommer til det punktet hvor det skal "svikte" litt og jeg bilen chinner så er det bare stopp. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå