hauken Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Har montert Dension 100 idag og kan nå spille av ipod og bla i sangene ved å trykke på tastene på rattet,men et problem gjenstår,hvordan får eg opp titlene på sangene på navi skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Man går inn på dension.com og laster ned en fil som man legger på ipoden, så kjenner den igjen fila og instalerer den. Se litt mer på dension.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Har montert Dension 100 idag og kan nå spille av ipod og bla i sangene ved å trykke på tastene på rattet,men et problem gjenstår,hvordan får eg opp titlene på sangene på navi skjermen? Har lastet ned alt som er av filer der,men intet resultat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Ga du filene et annet navn etterpå? Det stod det at jeg måtte gjøre. Har desverre ikke erfart noe med dension enda, siden jeg ikke har fått min til å virke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå