håkon_w Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Og hvor i landet befinner denne seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 den er i vestfold\Larvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 puffer litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 er det kun utvendig rust ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 det er kosmetisk rust ja, det er noe rust i de 4kant profilene på kanalen foran ved hjulene, ellers er det et hull i høyre brønn bak i bagasjerommet. Nye forskjermer medfølger (ulakkert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Jekker den litt, siden nye skjermer og litt lakk har kommet på, det gjorde seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Så nettop denne på finn.no, ikke mer en 2 timers tur.. Billig bil til billig penge iallefall. KM er eneste skumle her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Jeg vil vel ikke si 265kkm er mye, men nå har jeg plutselig fått trykk i kjølesystemet, fandens M40 asså.. (det kommer vann\trykk utav korken på ekspansjonstanken, så jeg mistenker toppakning) Den holder normal temp, men noe muffens er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Det viste seg heldigvis at det var lokket på ekspansjonstanken som var problemet, det jeg hadde var til m20 motor med frittstående ekspansjonstank, kjøpte nytt og det ble tett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå