thomashansen92 Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Jeg kjøpte meg en brukt BMW E36 Coupe 93-mod for noen måneder siden, og noen småfeil måtte jeg regne med. Som f. eks soltaket som bare funker av og til, tenker det kan være brudd i en ledning eller noe sånt. Noen forslag?? Hadde vært fint å fått fikset soltaket nå til godværet
jovnarene Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Har du sjekket sikring? evt om reléet funker. Har samme problemet med min 93 325i coupe.
thomashansen92 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 har ikke sjekket sikringen, men rart at soltaket fungerer av og til, har sikringen gått så burde jo det ikke funke i det hele tatt? kanskje releet ja, men hvor kan man skaffe nytt?
thomashansen92 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 okei, skal sjekke. Men hvordan er det å bytte releet, avanserte greier?
shapa Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 selv just gjort samme på min, dette relet (komfort rele som det heter) er et blått rele som ligger rett ved rattstammen, du vil se det med en gang du tar av dekslene under rattet, det jeg gjorde etter jeg tok ut relet var å åpne det opp, og der så jeg 3 lodinger som var veldig lause, så bare tok å lodde de på nytt, å nå virker det som bare det
jovnarene Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Har kommet så langt at jeg har funnet ut at releét ikke er problemet. Hadde ingen strøm inn til sikringen som går til soltaket. Han jeg kjøpte bilen hos sa at soltaket funket noen ganger, men jeg har som sagt ikke fått det til å funke. Så du kan jo sjekke om sikringen får strøm ved å bruke ett multimeter.
thomashansen92 Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Skal sjekke om releet fungerer, og om det kommer noe strøm fram til takluke-motoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå