thomashansen92 Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Det hender seg at alle viserne i Speed-o instrumentet faller ned på 0 i noen sekunder når jeg er ute å kjører, både fartmålern, bensinmålern og turtallermålern. Kan dette skyldes brudd i ledninger?? Eller et ødelagt kretskort?? Skivene i instrumentet er blå, så de er ikke orginale. Så hvis det er mulighet for å bytte hele instrumentet så er jeg villig til å kjøpe hvis noen her selger det Setter pris på om noen her vet hvordan dette skal fikses?? BMW E36 Coupe 93-mod
LK Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Har hatt noe av det samme problemet. Den målertesten virket som den skulle også. Byttet instrumentpanelet og da virket alt igjen.
///Robin Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Du kan prøve å sjekke på koed.no etter brukte instrumenthus.
thomashansen92 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Okei, takk for tipset! Men hvordan blir det når man skal bytte instrument?? Må det kodes??
stiann Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 hvor ligger mobilen din når dette skjer? instrumentet mitt oppfører seg som ditt når mobilen ligger i nærheten. er støy fra mobilen som gjør at mitt instrument oppfører seg sånn. mulig det bare er det som er ditt problem og
mrbatnes Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 tipper på du har dårlig kontakt en plass, plukk ut, gjør rein alle kontakter så funker det nok igjen eventuellt få tak i et nytt speedo som sakt over.
LK Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Jeg byttet hele instrumentet uten å gjøre noe annent,alt fungerte på min. Er bare 2 skruer og 3 kontakter bak på panelet.
birken85 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 hvor ligger mobilen din når dette skjer? instrumentet mitt oppfører seg som ditt når mobilen ligger i nærheten. er støy fra mobilen som gjør at mitt instrument oppfører seg sånn. mulig det bare er det som er ditt problem og Det her opplevde faktisk eg med mine e36`r også.. holdt eg telefonen i hånda og ringte noen og tok tlf helt inntil instrumentene datt de helt i bånn:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå