Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender seg at alle viserne i Speed-o instrumentet faller ned på 0 i noen sekunder når jeg er ute å kjører, både fartmålern, bensinmålern og turtallermålern. Kan dette skyldes brudd i ledninger?? Eller et ødelagt kretskort??

Skivene i instrumentet er blå, så de er ikke orginale. Så hvis det er mulighet for å bytte hele instrumentet så er jeg villig til å kjøpe hvis noen her selger det :)

Setter pris på om noen her vet hvordan dette skal fikses?? :D

BMW E36 Coupe 93-mod

Skrevet

Har hatt noe av det samme problemet. Den målertesten virket som den skulle også.

Byttet instrumentpanelet og da virket alt igjen.

• 4 weeks later...
Skrevet

hvor ligger mobilen din når dette skjer? instrumentet mitt oppfører seg som ditt når mobilen ligger i nærheten. er støy fra mobilen som gjør at mitt instrument oppfører seg sånn. mulig det bare er det som er ditt problem og

Skrevet

Jeg byttet hele instrumentet uten å gjøre noe annent,alt fungerte på min.

Er bare 2 skruer og 3 kontakter bak på panelet.

Skrevet
hvor ligger mobilen din når dette skjer? instrumentet mitt oppfører seg som ditt når mobilen ligger i nærheten. er støy fra mobilen som gjør at mitt instrument oppfører seg sånn. mulig det bare er det som er ditt problem og

Det her opplevde faktisk eg med mine e36`r også.. holdt eg telefonen i hånda og ringte noen og tok tlf helt inntil instrumentene datt de helt i bånn:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...