TSX_racing Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Hallo godtfolk har en hel e34 delebil som blir plukket skal selge noe deler skal se hva jeg har av deler, men noen deler er reservert til meg selv men skal alltids komme til en enighet om å selge det alikevell har noe e36 deler som jeg selger pga jeg eier ikke en e36 lengere følgene deler er: forskermer uten blink til sedan mtech med stopplys til sedan (passer flere kansje 0 anelse) innerskjerm (ny)(husker ikke hvilken side) simons 2,5 tums eksos med dtm stuss til m50b20 div blink lys og lykter til sedan div nipsnaps innvendig dørstopper høyre side (ny) øyelokker lagunen gruoen (trenger litt lakk) orginal m50b20 luftfilter boks k&n luftfilter kit til bosch LMM med flere deler som ligger slengt over alt delene ligger i sør troms kjøper orner frakt evt transport for di store delene kan kontaktes på msn eller mobil ikke på pm her kontakt helst rundt 11.30 eller etter 14.00 mob: 91306246 msn: dj_benzo_89@hotmail.com Mvh en rotpeis som meg alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå