Eirsan Skrevet Juli 15, 2010 Share Skrevet Juli 15, 2010 Hei, går å sikler veldig på gule lykteglass og tåkelys til BMW'n om dagen. Ser det ligger mye billige lyktefilmer på E-bay, og tenkte jeg skulle prøve det. Men hvor mye kan man regne i frakt. Må man betale norsk moms i tilleg ? Er det i hele tatt så veldig lurt ? Hvordan gjør man det? Eller er det noen som vet om man får gule lyktevinyler i norge også? Jeg kjøpte meg nye orginal lykter en dagen, og tenkte jeg skulle leke meg litt med dem. Enten gule lykter eller angel eyes. Får man kjøpt angel eyes ringer i Norge til en vetu pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juli 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2010 Ingen som bestiller noe fra e-bay. Er bare lille guttepjoken jeg, som ikke tør å bestille fra utlandet enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 -frakta står som regel i "salgsannonsa" på ebay. -moms kommer i tillegg om du ikke får selger til å senke prisen på forsendelsen. -lurt? det er jo opp til deg å avgjøre, men har selv bestilt masse fra utlandet. -du trykker på "buy now" knappen, eller sender selger en mail. de fleste bruker paypal som en sikker betalingsmetode. -vet ikke om noen plass i norge som selger hvertfall. -de selger AE-ringer til e36 lykter på Biltema. ca 500 kr.. edit... vil ikke kalle dette en "bilde & filmer / showoff"-tråd... skulle kansje blitt flytta til teknisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå