miktor Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 hei, har ein 2004 320d. Når eg låser opp eller igjen bilen med sentrallås så lyser det ikkje noken lys får å indikere at eg har låst opp eller igjen. spørsmålet er om det skal skje eller ikkje? noken som veit?
Gjest Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Dette styres av "individualiseringen." Sagt enkelt så programmeres dette med tester. Det normale, sånn de fleste har det og vil ha det, er at når du låser opp så "dimmes" kupelysene på. Når du låser blinker blinklysene en gang.
miktor Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Skrevet Juli 16, 2010 ja sånn kan eg tenke meg, hos meg dimmes kupelysene ved låsing og opplåsing. men dette kan eg ikkje forandre på sjøl?
Gjest Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Nei. Du må ha noe som heter Progman/SSS til dette. Det er del av testersystemet til BMW. Jeg kan gøre det, da jeg har dette utstyret. Hvor bor du?
Loffen Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Skulle ha gjort dette på min 328Ci 2000 modell også. Hvor bor DU?
Gjest Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Jeg bor østlandet, nærmere bestemt Rena (30min fra elverum, 1time fra hama ish). Er ofte i rogaland da det er her jeg er fra. volda er det heller sjeldent jeg er i desverre. og bare for ordens skyld, jeg gjør det billig, ikke gratis.
miktor Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 bur i hordaland, nærmere bestemt jondal... men veit du om enn kan ordne dette på f.eks jæger i bergen?
Gjest Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 jæger kan ordne dette for deg ja de har det samme utstyret som meg. (pluss isis/isid) litt vil det jo koste, men ikke så fælt. Det er relativt kjapt gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå